dimecres, 10 d’octubre del 2007

Comando G


Timmy, Kio, Jason, Mark i Princesa, cinc noms importantissims als anys 80... Tornen! Si, 35 anys (35...!!) després tornaran a agafar la nau Fènix i salvaran la Terra de les amenaces de l'espai exterior.
Ara mateix està en fase de pre-producció, així que encara falta un temps; es creu que cap a la tardor del 2008 arribarà. Veient les imatges de dissenys conceptuals que s'han filtrat a Internet, tindrà molt poc a veure amb el que recordem.
El nom provisional és "Gatchaman", ja que el nom original japonès era "Kagaku Ninja-Tai Gatchaman". Mutacioooooon!

4 comentaris:

Anònim ha dit...

jo eske era molt jove... soc d`unaltre generació.... jejejeej
petonssss desde cerdanyolaaa

Anònim ha dit...

I jo dec ser massa vella! Si no em dones més detalls no sé pas de què parles...

Anònim ha dit...

lo del comando G... jo soc mes de les sailor moon i L`ULTRA HEROI jejejeje

Anònim ha dit...

lo del comando G... jo soc mes de les sailor moon i L`ULTRA HEROI jejejeje